FAQ

FAQ

1. Wat is het uurtarief ?

Deze hebben we niet, we maken een offerte op basis van de taak, daardoor kunnen wij onze focus houden op het werk ipv op de tijd. Geen verassingen, een klok is een machine, wij niet omdat we kiezen voor kwaliteit en omdat vervuiling veranderlijk is.

2. Contract ?

Helemaal niet nodig, goede afspraken en tevreden klanten hoef je niet contractueel te binden om zekerheid te hebben.

3. Wanneer beschikbaar?

Beschikbaarheid is afhankelijk van de planning, Schoonmaak heeft vaste periodieke opdrachten, klanten en tijdstippen. Maar wij doen het nodige om uw opdracht in te plannen.

4. Welke regio?

Oost-Vlaanderen, we zijn gevestigd in Zottegem en de regel die we gebruiken;

Indien de verplaatsingstijd langer is dan de duurtijd van de opdracht, is het voor beide partijen niet aan te bevelen.

Dus... afhankelijk van de type opdracht.

5. Producten en materialen?

Zijn steeds inbegrepen en hoef jij niet voor te zorgen!

6. Betaalmogelijkheden?

Professionelen ontvangen maandelijks een factuur en betaalbaar met overschrijving / Peppol / alle types betaalkaart. 

Particulieren kunnen contant of met meerdere types betaalkaart betalen, afhankelijk van de type opdracht zal kan een voorschot aangerekend worden.

7. Werken jullie met dienstencheques?

Nee, wij zijn geen dienstencheque bedrijf en doen geen periodieke terugkerende huishoudhulp taken.

We kunnen helpen met een volledige grondige opkuis voor of na verhuis en andere opdrachten die niet de taken zijn van een huishoudhulp.