FAQ
FAQ
1. Wat is het uurtarief ?
Deze is er niet, je krijgt een offerte op basis van de taak, daardoor kan de focus gehouden worden op werk ipv op de tijd. Geen verassingen, een klok is een machine, vervuiling is veranderlijk en daardoor is er wat meer of minder arbeid nodig.
2. Contract ?
Helemaal niet nodig, goede afspraken en tevreden klanten hoef je niet contractueel te binden om zekerheid te hebben.
3. Wanneer beschikbaar?
Beschikbaarheid is afhankelijk van de planning, Schoonmaak heeft vaste periodieke opdrachten, klanten en tijdstippen. Maar doe het nodige om uw opdracht in te plannen.
4. Welke regio?
Oost-Vlaanderen, gevestigd in Zottegem en de regel die gebruikt wordt;
Indien de verplaatsingstijd langer is dan de duurtijd van de opdracht, is het voor beide partijen niet aan te bevelen.
Dus... afhankelijk van de type opdracht.
5. Producten en materialen?
Zijn steeds inbegrepen en hoef jij niet voor te zorgen!
6. Betaalmogelijkheden?
Professionelen ontvangen maandelijks een factuur en betaalbaar met overschrijving / Peppol / alle types betaalkaart.
Particulieren kunnen contant of met meerdere types betaalkaart betalen, afhankelijk van de type opdracht zal kan een voorschot aangerekend worden.
7. Werken met dienstencheques?
Nee, Poetsman is geen dienstencheque bedrijf en doen geen periodieke terugkerende huishoudhulp taken.
Een volledige grondige opkuis voor of na verhuis en andere opdrachten die niet de taken zijn van een huishoudhulp.